press Enter to searchZoekresultaten:Geen producten gevonden.
Het nieuwe winkelen deel 2
Door Walter
Vlak voordat covid- 19 uitbrak in Nederland had ik mijn blog geschreven over het nieuwe winkelen, niet wetende dat het “nieuwe winkelen” spoedig noodzakelijk zou worden door het corona virus.
Sinds de uitbraak van het virus hebben we onze drie showrooms in Amsterdam, Rotterdam en Sneek gesloten. We zijn nu alleen op afspraak geopend. Op het moment van een afspraak zijn er geen andere bezoekers aanwezig, zeer relaxed en wel zo veilig.
De eerste dag na de persconferentie van Rutte zagen mijn compagnon Chris en ik het somber in. “Zullen we er maar mee stoppen?” Immers, iedereen werd geadviseerd om thuis te blijven. Er kwam dan ook niemand meer in onze showrooms… We besloten de showrooms te sluiten en op afspraak verder te gaan werken. Een heftige beslissing.
Naar nu blijkt valt het op afspraak werken behoorlijk in de smaak bij onze bezoekers, We hebben het nog nooit zo druk gehad… Tijdens een afspraak hebben Chris of ik alle aandacht voor u, we worden niet “gestoord” door andere bezoekers. Bijzonder is dat bijna elke bezoeker goed is voorbereid. Chris en worden er blij van. We kunnen van tevoren aan de hand van foto’s die worden gemaild door de bezoeker ons voorbereiden op kleuren en stoffen. Zo ontstaan er mooie kleurrijke en passende combinaties.
Voor ons zijn het nu onverwacht hoogtijdagen. Tegelijkertijd zijn wij ons bewust van het leed van vele mensen en de diverse branches die het heel moeilijk hebben. De laatste weken komen er weer bezoekers uit Brabant en Limburg naar onze showrooms. Bij bijna elk bezoek horen we van dat verschrikkelijke corona-leed. Diverse gebieden uit het Zuiden van het land zijn hard getroffen, niet voor te stellen.
Noord-Italië is ook een gebied waar het virus flink heeft toegeslagen. In dat gebied zijn er vele weverijen die onze stoffen maken. Momenteel zijn deze weverijen weer aan het opstarten en komen de eerste leveringen weer op gang. Het zorgt voor vertraging maar who cares? Gezondheid is het allerbelangrijkste. Die bank en de mooie stof kunnen wel even wachten. Elke klant heeft er begrip voor als het iets langer duurt. Wij voelen dan ook veel steun. Bank in Nederland gemaakt? Ha mooi zo.
Ik kan dus alleen maar een positieve blog schrijven over ons bedrijf en corona, maar Covid- 19 zorgt wel voor een andere samenleving en dat is even wennen… geen handen schudden, vlak bij elkaar staan is niet mogelijk etc.
In onze showrooms verwelkomen wij u inmiddels op een Japanse wijze…blijf gezond en houd vol!
De natuur, de geuren en kleuren op Zuid Oost Kreta zijn voor mij belangrijke inspiratiebronnen. Het strand, de zachtblauwe zee, olijfbomen en de geur van tijm met op de achtergrond vredelievende geluiden van krekels. In het voorjaar zijn er zelfs duizelingwekkende mooie orchideeën te bewonderen zoals de Ophrys apifera. Ingrediënten genoeg om inspiratie en ideeën [...]
Een fauteuil in je woonkamer is zoveel meer dan een zitplek. Het is een blikvanger, een sfeermaker en soms zelfs een tikkeltje eigenwijs meubel dat precies laat zien wie jij bent. Zeker als je kiest voor een fauteuil met kleur, patroon of bijzondere vorm. Ben je op zoek naar inspiratie? In deze blog laten we [...]
In 2012 reisden Jantine en ik naar Marrakech en hadden een kamer geboekt in een Riad. De beheerder van de Riad was Rutger Jan en meteen bij aankomst hadden we een fijne klik met elkaar. Een uitgebreide lunch in de Cozy bar en het ijs was gebroken. Wat een fantastische man, die Rutger Jan. Hij …
Een roze interieur roept direct een gevoel op van zachtheid, warmte en verfijning. Toch is roze al lang niet meer alleen weggelegd voor meisjeskamers of romantische boudoirs. Van poederroze tot oudroze en van fuchsia tot terra roze: deze kleur leent zich uitstekend voor een stijlvol, volwassen interieur. Maar welke kleuren passen hier eigenlijk het best [...]
Het nieuwe winkelen deel 2
Vlak voordat covid- 19 uitbrak in Nederland had ik mijn blog geschreven over het nieuwe winkelen, niet wetende dat het “nieuwe winkelen” spoedig noodzakelijk zou worden door het corona virus.
Sinds de uitbraak van het virus hebben we onze drie showrooms in Amsterdam, Rotterdam en Sneek gesloten. We zijn nu alleen op afspraak geopend. Op het moment van een afspraak zijn er geen andere bezoekers aanwezig, zeer relaxed en wel zo veilig.
De eerste dag na de persconferentie van Rutte zagen mijn compagnon Chris en ik het somber in. “Zullen we er maar mee stoppen?” Immers, iedereen werd geadviseerd om thuis te blijven. Er kwam dan ook niemand meer in onze showrooms… We besloten de showrooms te sluiten en op afspraak verder te gaan werken. Een heftige beslissing.
Naar nu blijkt valt het op afspraak werken behoorlijk in de smaak bij onze bezoekers, We hebben het nog nooit zo druk gehad… Tijdens een afspraak hebben Chris of ik alle aandacht voor u, we worden niet “gestoord” door andere bezoekers. Bijzonder is dat bijna elke bezoeker goed is voorbereid. Chris en worden er blij van. We kunnen van tevoren aan de hand van foto’s die worden gemaild door de bezoeker ons voorbereiden op kleuren en stoffen. Zo ontstaan er mooie kleurrijke en passende combinaties.
Voor ons zijn het nu onverwacht hoogtijdagen. Tegelijkertijd zijn wij ons bewust van het leed van vele mensen en de diverse branches die het heel moeilijk hebben. De laatste weken komen er weer bezoekers uit Brabant en Limburg naar onze showrooms. Bij bijna elk bezoek horen we van dat verschrikkelijke corona-leed. Diverse gebieden uit het Zuiden van het land zijn hard getroffen, niet voor te stellen.
Noord-Italië is ook een gebied waar het virus flink heeft toegeslagen. In dat gebied zijn er vele weverijen die onze stoffen maken. Momenteel zijn deze weverijen weer aan het opstarten en komen de eerste leveringen weer op gang. Het zorgt voor vertraging maar who cares? Gezondheid is het allerbelangrijkste. Die bank en de mooie stof kunnen wel even wachten. Elke klant heeft er begrip voor als het iets langer duurt. Wij voelen dan ook veel steun. Bank in Nederland gemaakt? Ha mooi zo.
Ik kan dus alleen maar een positieve blog schrijven over ons bedrijf en corona, maar Covid- 19 zorgt wel voor een andere samenleving en dat is even wennen… geen handen schudden, vlak bij elkaar staan is niet mogelijk etc.
In onze showrooms verwelkomen wij u inmiddels op een Japanse wijze…blijf gezond en houd vol!
Walter Wuis
12 juni 2020
Online een afspraak maken?
Gerelateerde berichten
Inspiratiebronnen & geluksmomenten
Een fauteuil in je woonkamer? Laat je inspireren door deze 5 kleurrijke opties!
Het DNA van een eclectische man/ In memoriam: Rutger Jan de Lange
In 2012 reisden Jantine en ik naar Marrakech en hadden een kamer geboekt in een Riad. De beheerder van de Riad was Rutger Jan en meteen bij aankomst hadden we een fijne klik met elkaar. Een uitgebreide lunch in de Cozy bar en het ijs was gebroken. Wat een fantastische man, die Rutger Jan. Hij …
Welke kleur past bij een roze interieur?